O języku kampanii
Zwrot PSIA MAĆ funkcjonuje w języku polskim jako wulgaryzm, jednak jego źródłosłów oznacza po prostu matkę psa. Wyniszczone psie matki to zwykle odpad poprodukcyjny pseudohodowcy. Zaniedbane, głodne, zalęknione, chore, eksploatowane po kres życia, umierają w haniebnych warunkach. Własnie na los tych matek chcieliśmy zwrócić uwagę nazywając kampanię PSIA MAĆ
Hasło pilotujące kampanię w brutalny sposób przywołuje stylistykę znaną z gazetek promocyjnych hipermarketów. Konfrontacja mechanizmu sklepowej promocji dobitnie uzmysławia, w jaki sposób traktowane są psy w pseudohodowlach. Tam "okazjonalna" sprzedaż trwa do samego końca. Nie mówimy o szczeniętach, mówimy o sukach, które zachodzą w ciążę co cieczkę, są eksploatowane do granic wytrzymałości, często chore, trzymane w dramatycznych warunkach.
Co jeszcze robimy?
Pies z odzysku
Promujemy adopcję psów ze schronisk, znajdujących się pod opieką fundacji. Pomagamy dopasować rodzinę do psa i psa do rodziny. Nazywamy to recyklingiem. Zamiast pokazywać kolejne nieszczęście, pokazujemy zbawienną moc posiadania DOMU.
Edukacja
W miarę możliwości staramy się docierać do jak największej liczby osób. Angażujemy się w imprezy plenerowe organizowane przez urzędy miast, lokalne organizacje czy schroniska z całej Polski.
Zbieramy piłki
Smutne psy chorują i szybciej się poddają. Tym, które czekają w schroniskach na dom staramy się pomóc nie tylko poprzez udostępnianie ich w mediach społecznościowych, ale także wysyłając im zabawki. Dzięki współpracy z klubami tenisowymi możemy to robić na dużą skalę.